lørdag den 27. december 2014

Hjemmelavede julegaver, part 1

Tre søde tøser i omgangskredsen er blevet forkælet med "hel sol nederdele" her til jul. Eller som de små piger siger: "strut-nederdele". :)
De to med vandmelonerne er til min venindes piger - et søsterpar som elsker kjoler. De går ikke i andet og enten skal de være prinsesse-lange eller kunne strutte. Jeg havde lige akkurat nok til to nederdele, én i str. 4 år og én i str. 6 år. Stoffet har jeg haft liggende meget længe og fandt nu endelig en funktion til det.
Den sidste er faktisk en fødselsdagsgave, da mine børns kusine blev 4 år igår. Hun blev så glad for den at den skulle på med det samme. Dejligt når noget man har lavet, bliver modtaget vel. 
Mønstret til alle tre nederdele har jeg funder her:
http://www.moegungen.dk/nederdel/?circumference=&length=&b1=&b2=&type=full




 Min stakkels dreng måtte endnu engang være prøveklud for en kjole/nederdel. Hans eneste kommentar da jeg tog billeder var: "du viser det ikke til nogen vel?!". Jeg lovede, at hans hoved ikke kom med på billederne. :)










Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...