lørdag den 2. november 2013

Sy til din baby - jeg er med!

Skønne Anna med bloggen LaRaLil har taget initiativ til en hel måned med kreative indslag om babytøj og -ting. Og selvom jeg ikke ved hvor meget tid jeg får, er jeg hoppet med på temaet. 
Mine indsalg vil hovedsageligt handle om syning med fokus på refashion/upcycling og brug af rester - noget der efter min mening er perfekt til babyting. :)
Da vi ikke selv har - eller får - en baby, vil mange af tingene nok komme til salg inde på min Til salg side.

Første indslag må jeg vente med, da jeg slet ikke kan få taget ordenlige billeder i det her lys. Øvøv!! Men så lige et billede af et babytæppe jeg lavede for lidt tid siden (det er i øvrigt til salg!). Pt. ligger der lapper til 4 tæpper på mit sybord - håber snart jeg får tid til at sy dem sammen.






5 kommentarer :

  1. Sikke et smukt tæppe... Vi andre ventre også på lyset - Heldigvis havde jeg nogle ting som jeg tog billeder af i starten af oktober, så de fylder de første par uger...

    Men ellers må jeg vil ind at redigere i billederne for at få klaret de sidste indlæg ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det kom også lidt bag på mig med lyset. Men det ser bedre ud nu, så jeg prøver igen. :-) Kunne nemlig ikke få dem redigeret ordentligt. Glæder mig til at se dine input til temaet. :-)

      Slet
  2. Wow et flot tæppe med en masse flotte lapper!
    Ja lyset er bestemt ikke det bedste i dag, rigtig trist med regn.
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ja, vi har lige været ude i regnen. Heldigvis er det ret varmt, så det gør ikke så meget. :-)

      Slet
  3. Tak! Jeg må tage et kig på din blog. :)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...