mandag den 4. marts 2013

Babyhjelm efter EG mønster!

Lille fætter S kom til verden i lørdags. En rigtig lille basse på næsten 4 kg. Vi har kun set ham på billeder, men i morgen formiddag skal vi se vidunderet IRL. 
Da jeg havde lavet bukserne her, fik jeg en idé til en matchende hjelm. Så frem med EG-bogen og stofresterne. Det er et ret nemt mønster, men memo til mig næste gang: lav ikke foret i bomuld uden stræk! Det blev lidt skævt. Men pyt, den fungerer fint, så hvis bare huen vises frem på går det nok. :) 
Victoria's dukke har fået lov at sidde model - selvom dukkemoren ikke var meget for det. 










4 kommentarer :

  1. Tillykke med den nye fætter. Den er blevet rigtig fin. Hvor har du købt det fine stof med bilerne?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Jeg vandt det i en give away hos Barslundmadsen, så jeg ved faktisk ikke hvor det er fra. :-)

      Slet
  2. Den er super flot - skønne farver!

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...