tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår - med status.

Håber alle har haft en god tur ind i det nye år. Vi havde en hyggelig aften hos nogle venner - 6 voksne, 7 børn. Det var rigtig skønt med en afslappet aften, med en masse hygge og minus stress. :)
I løbet af aftenen snakkede vi om hvad vi ville opnå i 2013 og først kunne vi ikke liiiige komme på noget specielt, men efterhånden kom det dumpende...
For lige at starte med status for 2012, så var nogle af mine mål/håb for det år, at få lavet en masse kreativt, afslutte min uddannelse og at starte tilridning af min hest. Disse 3 ting er opnået (dog kan man jo altid bruge mere tid på det kreative :) ). Derudover så var 2012 også året, hvor der efterhånden kom styr på det med at være en familie på 4 i stedet for 3 - det tog os så også næsten 2 år.
Men nu til 2013...

I 2013 håber jeg på:

* at finde nyt job (det jeg har er tidsbegrænset)

                         * at vi får gjort lidt ved huset

                         * at få sendt min hest i træning

                         * at få lidt mere overskud og lidt bedre nattesøvn

                         * at jeg stadig kan bruge en masse tid på det kreative

MEN, mest af alt glæder jeg mig til at have en dagligdag, hvor "truslen" om eksamen ikke ligger over hovedet på mig hver 3. måned!! Oven på 7 år i studie-helvede glæder jeg mig til at være FRI (hvad det så end betyder... ;) ).

Håber I alle får et rigtig godt

billede herfra

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...