søndag den 29. juli 2012

Retro clutch.

Ja, jeg er ikke anderledes end alle andre kvinder når det gælder min taske. Altid skal der bruges tid på at rode rundt efter nøgler, telefon og hvad der nu ellers ligger og flyder rundt i en stor pærevælling. Så nu har jeg kreeret mig en clutch. Stoffet har jeg haft lidt tid, men synes det er så smukt at jeg ikke har nænnet at bruge det. Det skulle bruges til noget, så jeg ville nyde synet af det så ofte som muligt og det må man sige jeg kommer til nu - og forhåbentlig bliver den også nyttig. ;)
Pimpet med grønt kantbånd og en lilla pynteknap (den lukkes med trykknap). Så, en fin lille taske i mine tre yndlingsfarver; lilla, turkis og "pang"grøn.





Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...