fredag den 6. juli 2012

En babsekage!!

På min mands arbejdsplads giver man kage når man går på ferie. Vi holder ferie nu, i 3 uger, så manden spurgte om jeg ville lave kage. Og det er jo altid godt med en undskyldning for at lave kage, så selvfølgelig ville jeg det. Han arbejder i en slagterafdeling i et supermarked og det er bestemt ikke stuerene fraser der bliver smidt henover skærebordene, så jeg ville bidrage lidt til hyggen med en lækker babsekage. :) Fondant er midlertidig udsolgt der hvor jeg plejer at handle, så denne er beklædt med ren marcipan. Lidt svært at arbejde med, så resultatet er ikke helt perfekt - men fin blev den da.




Og jeg har været i rigtig bestillings-mode i denne uge, for der er også smuttet 5 hagesmækker igennem maskinen, til en lille pige der snart skal til at spise selv. :) De har bestilt 5 mere, men det bliver først når vi kommer hjem fra sommerhusferie.

De er lavet af både nyt og retro stof. Med vandfast bagside og trykknapper i nakken. Billedet er taget i det allersidste aftenlys, så lidt triste farver - de er meget pænere i virkeligheden. :)

6 kommentarer :

  1. Sikke en kage! Den må da bestemt have bragt lykke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde den også! De spurgte om jeg selv havde stået model. Yeah right! Hihi...

      Slet
  2. Hi hi den kage må ha bragt glæde og store øjne mon ikke de nød den på alle måder;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var vilde med den - og godt smagte den også. Heldigt. :)

      Slet
  3. Ha, ha, en babsekage! Den vil bringe lykke flere steder, tror jeg :o)
    Sikke et arbejde - altså med kagen :o)

    SvarSlet
  4. Ja, tror den ville være et hit i min mands herreloge også - måske jeg så skal vælge en større skål at lave babserne i. ;)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...