onsdag den 30. maj 2012

Vinder af give away!!

Så fik jeg talt sammen - 77 lodder blev det til. Jamen altså, hvor er det skønt. Så håber jeg at gaven vil bringe glæde hos den der modtager den. 


Jeg har brugt random.org, men efter at have brugt et godt stykke tid på at få kopieret resultatet gav jeg op. I må stole på at det er rigtigt, når jeg siger at den kom op med nr. 12! Bag dette tal gemmer sig kvinden bag              denne          skønne blog.
Stort tillykke til vinderen (vil du sende mig din adresse, så skal jeg fluks få sendt pakken afsted :))!

Og et STORT velkommen skal lyde til alle de nye læsere der er kommet til - håber I bliver hængende efterfølgende. Kan afsløre at jeg er ved at afslutte et par store fag på min uddannelse, så der burde være tid til en masse kreativt i løbet af sommeren. :)



4 kommentarer :

  1. Kæmpe tillykke til den heldige vinder..

    SvarSlet
  2. Woooow hvor er jeg heldig!!! Glæder mig. Sender dig en mail. KH Maria

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...