onsdag den 11. januar 2012

Bukser med "ærmeben" og noget med elefanter.

Så fik jeg taget billeder af de busker som jeg omtalte i forrige indlæg. Mønsteret er et alm. buksemønster, med lidt tilpasninger. Jeg har sat det yderste af ærmerne fra en striktrøje ved anklerne og hals-ribben blev til ribben i linningen. De er lidt for lange i benene til bettepigen, men så kan hun jo vokse i dem. :)
Er lidt ærgelig over, at jeg ikke fik taget billede af striktrøjen inden jeg klippede i den.




Og så har jeg udsalgsshoppet lidt (yep, gik amok for hele 198 kr!). Købte bla. denne Krutter bodystocking med elefanter på. Synes godt nok de minder om noget vi har set før. :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...